måndag 26 januari 2009

Tim Holtz-lådan

Tänkte jag skulle visa min Tim Holtz-låda, som innehåller mina distressdynor, ink blendig tool, non-stick craft sheet (fast köpt på Clas Ohlson - sån skydd för plåtar i ugnen), distress Stickles, stämplar (inte bara TH) osv. DrAnnika dreglade okontrollerat över denna låda och tittade bedjande på sin make och sa: "Aaaaaaaadaaaam, Jeanette has a Tim Holtz drawer, I want one too!". *fnissar*

Photobucket

Jag vill bara ha fler och fler distressdynor - de är underbart kul att använda!!

Nu ska jag pyssla lite, har fler regnbågsutmaningskort att göra! ;)

Gokväll!

5 kommentarer:

  1. Testar på Jeremias: "Äääääälskliiiiing, Jeanette har en Tim Holtz-låda, jag vill också haaaaaa eeeen... eller tvåååå..."

    Hahaha, har aldrig sett min sambo mer förvirrad, han fattade ingenting! Han har inte så stor koll på märkena inom scrapbooking.... ;P

    SvaraRadera
  2. Ser lövli ut! Jag kan nog ha en sån låda. Min man försöker nämligen ge mig en Helmer-hurts. Jag är motsträvig. Vet inte vad jag ska ha i den. Nu fattar jag. Jag ska ju ha TIM HOLTZ i den! Eller vaddå? Bara hans grejer? Nä... Då får det nog vara - har inte tillräckligt för en låda tyvärr. Men en pysselguru i en lådda, det hade varit bra, det!

    ;)

    SvaraRadera
  3. Åh.. Jag vill också ha en tim Holtz låda... :D Gärna med Herr Holtz i den också såklart :P *tänk dig att ha en man i byrån, i en liten ask bland andra grejer..* jahapp, nu vet jag ju vad jag kommer att sjunga på resten av dagen ^^
    *kram*

    SvaraRadera
  4. Åh, vad fint du har ordnat i din låda!
    Jag har också kärat ner mig i Holtz' grejer. Bara på avstånd hittills (jag har produkterna beställda och på ingång) men jag är åtminstone inne i 2peas' kurs 'Thinking Inking' och där lär man sig ju massor om just Ranger's distresser, inks, perfect pearls, mm. Jag längtar som en tok efter att få börja använda allt när det kommer på posten!

    Hoppas att du kommer på någon av HG4-träffarna i höst, så att vi ses snart igen! Pyssel.net har gjort en miss och råkat radera mig, så jag kan inte lägga upp någon inbjudan, tyvärr. De släpper inte in nya medlemmar igen förrän 1 september... Surt.
    Hur som helst så kommer det ett inlägg den 1/9, så då får du hoppa in i tråden och kolla datumen och anmäla dig på studs, för jag vill ha dig där!

    Kram!

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥