fredag 23 januari 2009

Kajsa 1 år

Idag fyller min lilla, lilla tjej 1 år. Jag kan inte förstå att det var ett år sen jag låg där på BB och försökte knö ut den lilla bebisen. Som A-C sa när hon och hennes lille son var här i tisdags så är hon ju en liten tjej nu, inte någon bebis längre.

Tyvärr så har hon åkt på en rejäl förkylning med snor, snor, snor och feber, så hon är inte alls pigg idag. Vi myser och leker lite och tittar på tecknad film och har en massa täcken och kuddar framme. Mår hon såhär imorgon blir det inget kalas, men vi får väl äta tårta ändå. ;-)

Jag bjuder såklart på några dagsfärska bilder på födelsedagsbarnet:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Passar också på att tacka söta Johanna/Miss Spring, som skickat en underbart söt present till Kajsa - TUSEN TACK!! ♥ ♥ ♥ Jag får fota och lägga upp bild en annan dag - nu behöver lilla skruttan mig.

13 kommentarer:

  1. GRATTIS GRATTIS på födelsedagen, lilla söt-ärtan!! :D

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen söta Kajsa!

    SvaraRadera
  3. Stackars lilla snorsötisen! Hoppas 1-åringen blir frisk snart, kramar Nina

    SvaraRadera
  4. I'm sorry your little one is sick, but that is the cutest outfit ever.

    SvaraRadera
  5. ..HÅh, stor grattiskram till söta lilla Kajsa! Börjar bli stora tjejen! :D Och vilken söt/tuff stass..! 8) Kram!

    SvaraRadera
  6. Stort grattis på Kajsas födelsedag! Hon är så söt, mycket sötare än detta födelsedagsbarn :o))
    Kramar Henrietta

    SvaraRadera
  7. Grattis och krya på sig hälsningar till stora tjejen!!

    SvaraRadera
  8. Hello Miss! Nice pics and stories (as far I could understood)! Keep blogging!
    MvH:
    Viikate

    SvaraRadera
  9. Åh, Grattis i efterskott till goa rara Kajsa. Jag visste att det var nåt jag skulle göra igår. Hihi
    Hoppas hon kryar på sig och så kan jag väl skutta över när min snuva också lagt sig.
    Ha det bäst!
    Bamsekramar

    SvaraRadera
  10. Awwwww, SÖTA Kajsa! Ge henne en stor grattiskram från mig! :D

    SvaraRadera
  11. Åååh, fasen vad jag är dålig på att komma ihåg födelsedagar... GRATTIS i efterskott sötloppan!

    *PUSS*
    //Tant Nina

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥