lördag 24 januari 2009

Mer bilder på ettåringen

Eftersom lillskruttan var så dålig igår så ställde vi in kalaset som vi skulle haft idag, tråkigt nog. Dock var hon ändå MYCKET piggare idag (svårt att förutse, sånt där) och min mamma och pappa och bror med sambo kom över och hjälpte oss att äta av tårtan jag gjort till födelsedagsbarnets ära. Den var goood - det tyckte födelsedagsbarnet också, som stoppade fingrarna i tårtan det första hon gjorde. ;-D

Här kommer således lite fler bilder på ettåringen, från gårdagen och idag:

Photobucket
Att jaga runt på alla fyra med storasyster gör en liten tjej såhär glad!

Photobucket
Majsbågar är MUMS!

Photobucket
Mormor och Kajsa inspekterar tårtan med tåget.

Photobucket
Det ensamma lilla ljuset fångade Kajsas uppmärksamhet såklart, men mamma fick blåsa ut det...

Photobucket
...och sen mumsades det citronrån och smilades för kameran!

Nu ska jag gå och ta lite tårta - igen - och sen ska jag pyssla! :D

Ha en fortsatt mysig lördagskväll!
/ Jeanette

5 kommentarer:

  1. En snorfri grattiskram till sötaste Kajsan kommer från Sibert med mamma. :-)

    SvaraRadera
  2. Åååh, Kajsa blir ju bara sötare och sötare för varje gång jag ser henne...sicket charmtroll hon é!

    SvaraRadera
  3. Ååh, vad go hon är, din lilla pluttlurka!! Så synd att hon blev förkyld, men hon är ju lite för liten för att riktigt förstå det där med födelsedag. Hon fyller dagen innan min stora bäbis födelsedag (12 år!). Supersöt unge med supersöt tröja!
    Kram på dig!

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥