tisdag 27 januari 2009

Dagens färg: orange

Innan jag skuttar i säng nu (alldeles för sent, som vanligt) så tänkte jag visa kvällens kort, ett orange sådant:

Photobucket

Det har blivit lite av en sport för mig nu, att hinna med att göra alla färger innan utmaningens deadline den sista januari. De färger jag har kvar nu är violett och blå (även om jag har gjort ett turkost kort), och sen vill jag gärna göra ett svart och ev. ett vitt också. Vi får se vad jag hinner med. ;) En galen pysselhäxa är vad jag är. *hehe*

Gonatt på er!

11 kommentarer:

  1. Knastjej!

    ...men FINT blir det ju!! :D

    SvaraRadera
  2. Snyggt pruttan! Hoppas Kajsa är bättre, det är inte kul att vara förkyld. Jag har precis blivit det... Hoppas alla är friska den 7:e för det skulle vara så kul att ses!Kram Nina

    SvaraRadera
  3. Du bemästrar ju alla färger som om du inte gjort annat än monokroniska kort!

    SvaraRadera
  4. WOw wow wow! Läckert!
    Jag vill OCKSÅ ha en regnbåge av Tettizkort!

    SvaraRadera
  5. Snyggaste orangea kortet någonsin!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  6. ..SNyGgT Tettiz!!! :D Tänk vad många kort du hunnit göra! Jag har gjort ett i turkost än så länge! :D Men har inte lyckats lägga upp det på det amerikanska forumet.. eh!? :D
    Jag ser att du börjar bli en hejjare på copicsfärgläggning du med! ;) Jättefint! Ha det bäst! Kram!

    SvaraRadera
  7. Super-fint kort!!! Gillar dina andra kort också! Massor av inspiration och det behöver jag för att komma igång med lite kortmakeri.

    SvaraRadera
  8. Jättesnyggt kort och jag som egentligen inte är så mycket för just orange tokdiggar detta.

    SvaraRadera
  9. Uuunderbart! Full pott till alla dina regnbågskort, de är glädjespridare av rang!
    Krampårä!

    SvaraRadera
  10. Mums! Även detta är super, vilken härlig regnbåde du har gjort!!
    Kramar!

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥