torsdag 22 januari 2009

♥ Doodle Factory ♥ Rainbow ♥

Do you like Doodle Factory?
Do you like colours?
Do you like to make cards?

Well, there is no doubt what to do then, is there? Join in with Doodle Factory's group at Paper Craft Planet and help us make a rainbow of monochromatic cards!

I've made two cards so far, (and I hope to have some more time this weekend so I can make MORE!) and I thought I'd share them with you:

First up is my favourite colour:

Photobucket

...and then I made another card, inspired by my longing for SPRING:

Photobucket

So, what are you waiting for? Join the rainbow!! :D

8 kommentarer:

  1. Rackarns så snyggt "morsan". Ge lite talang till mig vettja :) Många kramar

    SvaraRadera
  2. Dina kort är såååå snygga!

    SvaraRadera
  3. DRAKE! Vilka roliga och snygga kort Tettiz!!! Du rockar!!! =) Ska se om jag hinner göra något kort till regnbågen också! :D Kram!

    SvaraRadera
  4. Meeeen vad snygga kort! URLÄCKRA VERKLIGEN! :D

    SvaraRadera
  5. Men duuuuuuu! Hur begåvad får man vara? Har jag sagt att jag älskar din stil?
    KORTEN ÄR HUR SNYGGA SOM HELST! Fattaruré!?

    Jag joinar utmaningen med ett brandgult/orange kort imorgon! Det var alldeles för grått och mörkt ute för att fotografera idag..

    KRAM påddä!

    SvaraRadera
  6. I'm so enamored with your work and thrilled that you accepted my challenge!

    SvaraRadera
  7. Så galet snygga kort! Det gula var som en vitamininjektion i det gråa vintermörkret.

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥