lördag 10 januari 2009

GULT!

Jag har pysslat lite ikväll - ett monokromatiskt kort i min favoritfärg blev det - dock var det mycket svårfotat och ALLT, inklusive bakgrund, blev gult. Därav den slarviga redigeringen, jag hoppas ni har överseende. Får väl ta en bättre bild imorgon annars. ;) Sånt där kan störa mig nåt så otroligt, man är ju lite anal av sig. Vill helst att allt ska vara så perfekt det kan vara.

Nog svamlat - här kommer det gula kortet:

Photobucket

Nu är det nog dags att gå och krama kudden, tror jag, även om det är makens tur att gå upp med trollet imorgon bitti.

Aaaaaah! Sovmorgon, ljuva sovmorgon!

14 kommentarer:

  1. Wow, så läckert kort!!

    Du, jag har ngt åt dig i min blogg! ;-)

    SvaraRadera
  2. vilket vackert kort alltså!!

    SvaraRadera
  3. Vad läckert det blev! *tummen upp*
    Hoppas ni får en bra helg! *kram*

    SvaraRadera
  4. Aaah, underbart GULT och LÄCKERT!! Är galet avundsjuk på din gula dymoremsa också...tips om var man kan få tag på det?

    KRAM!

    SvaraRadera
  5. Men gud så gott. Det här kortet var ljuvligt, underbart, fantastiskt helt otroligt. Så fruktansvärt läckert. Tänk att ha det originalet i sin samling!

    SvaraRadera
  6. ..Underbart kort! :D Roligt med lite vårigt gult nu när det börjar närma sig ljusare tider! :D Alltid en fröjd att kika in här! :D KraAAAmis!

    SvaraRadera
  7. Härligt gult kort, man får lite sommarkänsla.

    SvaraRadera
  8. WOOOW, så himla tokläckert! Man blir helt gul och glad av detta ljuvliga kort! Du är så BRAAA!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  9. Underbart härligt och somrigt kort!! *längtar till värme och ljus*

    SvaraRadera
  10. Jätteläckert gult kort! Har jättesvårt att göra ngt i gult, men gillar färgen!

    SvaraRadera
  11. WOW, vilket mumsigt kort!! Urläckert verkligen! :D

    TACK för det superfina tack/gott nytt år-kortet! Fick rädda det från Leons ivriga fingrar! :D

    Stor kram!
    Anna

    SvaraRadera
  12. Vilket härligt kort!!!

    Gillar hela upplägget, du är grym!
    Kram

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥